نشست رصد رسانه ای اغتشاشات اخیر در نجف آباد برگزار شد

به گزارش خبرنگار کانون از نجف آباد کارشناس رسانه و فضای مجازی در این نشست به بررسی و توضیح شش مورد جاذبه های تبلیغ شامل ،جاذبه منطقی،جاذبه احساسی،جاذبه طنز و خنده ،جاذبه ترس ،جاذبه اخلاقی پرداخت.
حامد کمال جاذبه نوستالژی سناریو های ده گانه ای اغتشاشات را مورد بررسی قرار داد و سناریوی اول را حمایت دولت آمریکا و اسرائیل از طرفداران صادق شیرازی وبعد پررنگ جلوه دادن مرگ مهسا امینی و سپس ورود فوتبالیست های معروف و ورود منافقین وهچنین ورود سلبریتی های بازیگر ورود ضد انقلاب ها با هشتک زن_زندگی_آزادی ،ایجاد حادثه ی زاهدان ، نا امن جلوه دادن فضای دانشگاه شریف تهران ،سخنرانی بایدن ( رئیس جمهور آمریکا) بعد از سخنان مقام معظم رهبری و در اخر فراخوانده شدن اتباع کشورهای اروپایی که در ایران بودند ، را سناریوی چیده شده از سوی دشمن دانست.
وی در اخر به بیان راهکارهای شفاف سازی حوادث اخیر و آگاه سازی اذهان مردم با شیوه های تبلیغ مجازی یا حضوری پرداخت و ضمن معرفی مستندهای مفید در این زمینه نظیر مستند تروکاژ، مستند بازگشت به گومورا، مستند به نام خلق کُرد ، مستند تهران دمشق و مستند ایکسونامی حاضران را به دیدن این مستندها و معرفی آن ها به دیگران تشویق کرد.